**عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی گفت: بازسازی و به نوعی بازآفرینی محورهای تاریخی در حوزه فرهنگی و شهری، الگویی برای توسعه آینده شهرهای ایران است .

** 179 واحد مسکن مهر و یک باب واحد آموزشی روز پنجشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شهر مجلسی به بهره برداری رسید.

** وزیر راه و شهرسازی عصر چهارشنبه در جریان سفر به استان اصفهان از از طرح های توسعه و تملک زمین های فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و همچنین از روند اجرایی طرح آزاد راه شرق اصفهان بازدید کرد.

**حسن امجدی، مدیر کل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از رشد 13 درصدی پروازهای خارجی در این فرودگاه در شهریور امسال در مقایسه با شهریور سال گذشته خبر داد

**استفانک چومبا، سفیر جمهوری چک در تهران گفت: کشور چک مانند سایر کشورهای اروپایی به توافق‌نامه ایران با کشورهای 1+5 پایبند خواهد بود و روابط اقتصادی نزدیک خود را با ایران حفظ می‌کند.

**سید محمد میرپور، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: براساس برنامه ریزی و اعلام سازمان سنجش، در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 304 نفر در استان واجد شرایط اعلام شده است که از بین آنها 231 نفر در مقاطع مختلف استخدام می شوند.

**روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد: آگهی استخدام نیروی کار برای این شرکت که در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده، کذب است.

**موافقت اصولی اولیه 45 پروژه تاسیسات گردشگری و 12 پروژه اقامتگاه بومگردی در استان اصفهان صادر شد.

**حجت الاسلام والمسلمین رضا غفاری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: این استان در مقایسه با سایر استان های کشور بیشتری تعداد شهید طلبه و روحانی را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

گ/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.