به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف مردم شهرستان های آران و بیدگل، اردستان، کاشان و نطنز در این شب پرفضیلت با حضور در مسجدها و مکان های مذهبی تا هنگام سحر به راز و نیاز با خالق یکتا پرداختند.
دیشب و بامداد امروز صحن و سرای آستان مقدس امامزاده هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل و امامزاده سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) در مشهد اردهال جلوگاه پر شور حضور عاشقان و ارادتمندان به خاندان عصت و طهارت (ع) بود که تا سحر با نیایش دست به دعا از درگاه خداوند متعال بلند کردند.
فریاد العفو، یا العفو جمع دیگری از قشرهای مختلف مردم و هیات های مذهبی و زائران ‌از در امامزاده آقاعلی عباس (ع) بادرود شهرستان نطنز نیز در اولین شب قدر طنین انداز شد.
سوگواران شرکت ‌کنندگان در این آئین ‌ها که با حضور ائمه جمعه و جماعات، روحانیان و خطیبان برگزار شد، در عزای مظلومانه نخستین اخترتابناک آسمان ولایت، اسوه تقوا و پرهیزگاری و یاور ستمدیدگان حضرت امیرالمومنین علی (ع) اشک ماتم ریختند.
در کاشان نیز آئین‌ های روح بخش نخستین شب قدر با حضور قشرهای مختلف مردم در مسجدها و حسینیه ها و به ویژه در سالن شهدای بسیج با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.