به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، امیر هلاکویی روز دوشنبه اظهار کرد: گویاسازی کتاب های این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و تسهیل استفاده همه مردم بویژه روشندلان به همت کتابداران بخش تخصصی نابینایان حضرت ولی‌عصر(عج) اصفهان انجام شد.
وی افزود: کتاب 'چلچراغ شیراز' به مدت 659 دقیقه و کتاب 'مهارت‌های زندگی در سیره رضوی' به مدت 439 دقیقه توسط نسرین جعفرزاده از گویندگان باسابقه اصفهان، گویاسازی شده است و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
هلاکویی گفت: علاقه مندان برای دریافت منابع و شرکت در مسابقه می توانند به یکی از کتابخانه‌های عمومی یا پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به نشانی isfahanpl.ir مراجعه کنند و ضمن شرکت در مسابقه از جوایز ارزنده بهره‌مند شوند.
هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به مناسبت ایام فرخنده دهه کرامت همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می شود.
در این جشنواره، مسابقه سراسری کتابخوانی با محوریت زندگانی امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) برای رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.
آخرین مهلت برای شرکت در مسابقه یکم تیر سالجاری است و جوایز نفیسی هم برای نفرات برگزیده در نظر گرفته شده است.
کتاب‌های'۱۰ قصه از امام رضا(ع) برای بچه‌ها'تالیف مژگان شیخی(ویژه کودکان ۵ تا ۱۱ سال)،«ماه غریب من» نوشته مجید ملامحمدی(ویژه نوجوانان ۱۱ تا ۱۷ سال)، «زندگی به سبک خورشید»نوشته مهدی غلامعلی،«مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» نوشته محمدرضا شرفی،«بانوی ملکوت» نوشته آیت الله علی‌ کرمی جهرمی و کتاب
«چلچراغ » نوشته جلیل عرفان منش (ویژه جوانان و بزرگسالان)، منابع ارائه شده برای هفتمین مسابقه جشنواره کتابخوانی رضوی است.
ت 7150 /6027
خبرنگار: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.