به گزارش روز جمعه ایرنا، سهراب مظفر نجفی در همایش تجلیل از مقام معلم افزود: حضور در پای صندوق های رای تنها جایگاه قانونی است که افراد می توانند مستقیم حرفشان را بزنند و داوطلب مورد نظرشان را انتخاب کنند.
وی، خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت شد و افزود: همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش کنیم.
فرماندار ویژه نجف آباد گفت: یکی از وظایف مهم ما، تامین امنیت و سلامت برگزاری انتخابات است و در فرآیند انتخابات که اوج اهمیت آن در روز رای گیری است باید تلاش کنیم تا علاوه بر حضور حداکثری مردم، انتخابات باشکوه و سالمی برگزار شود.
مظفرنجفی اظهار کرد: باید به افرادی رای دهیم که کارآمدی، تجربه و تخصص و تعهد لازم را داشته باشند و مسیر رشد و تعالی کشور و منطقه خود را هموار کنیم.
مظفر نجفی خطاب به معلمان افزود: هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت.
وی گفت: یکی از ابزارهای مهم توسعه آینده هر کشوری، تربیت و آموزش صحیح جوانان آن می باشد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
غ.ک/6994 / 2093 ** تنظیم کننده: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.