سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای جبران هزینه اقتصادی ممنوعیت سفر به استان اصفهان برای کنترل شیوع کرونا کووید ۱۹ پیشنهادی مبنی بر افزایش تعطیلات عید فطر ارائه شد که با استقبال ستاد ملی مبارزه با کرونا مواجه شد.

وی افزود: برای کنترل سفر به اصفهان مبادی ورودی شهر کنترل می شود و از مردم درخواست داریم به منظور حفظ سلامتی خود، اعضای خانواده و دیگر شهروندان به طور جدی از مسافرت به اصفهان پرهیز کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ابراز داشت: از روز گذشته تولید ماسک های پارچه ای به صورت تصاعدی افزایش یافته است و روزانه ۳۷.۵ تن الکل برای مصرف استان اصفهان در نظر گرفته شده است که تا چند روز آینده وارد چرخه توزیع می شود.

وی بیان داشت: توزیع نامناسب تجهیزات پزشکی و ماسک یکی از مسائل مهمی بود که از طریق شبکه «رهتاب» یا راهکار هوشمند تنظیم الکترونیک بازاررفع شده تا توزیع این اقلام مدیریت شود و نیاز دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستانهای وابسته و مراکز بهداشتی و درمانی استان برطرف شود.

مشکل کمبود ظروف واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی کننده در حال بررسی است

قاضی عسگر مشکل کمبود ظروف پت واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی کننده را در حال بررسی دانست و گفت: با توجه به اینکه مواد تولیدی ظروف پت و شیشه ساخت ایران است مشکلی برای تولید این اقلام نخواهیم داشت و به زودی مشکل کمبود ظروف واحدهای تولیدی حل می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1374294
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.