عباس رضایی روز چهارشنبه در حاشیه کارگروه تنظیم بازار استان اصفهان به ایرنا، گفت: وجود بیماری کرونا به معنای وجود بحران در جامعه نیست، بلکه یک وضعیت خاصی است که مردم با صبر و بردباری، همرای و همراهی و رعایت اصول بهداشتی از این مقطع عبور خواهند کرد.
وی با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسه امروز تنظیم بازار، افزود: براساس گزارش هایی که از انبارهای استان ارایه شد، خوشبختانه هیچ کمبودی نیست.
استاندار اصفهان اضافه کرد: اگر قیمت برخی اجناس مانند گوشت قرمز بالا رفته به واسطه کمبود آن نیست بلکه به واسطه به فروش نرسیدن بخش های دیگری از گوسفند از جمله پوست آن است.
وی گفت: همچنین گوشت های قرمز وارداتی با کیفیت بسیار بالا در سردخانه ها موجود است که تعاونی ها، اتحادیه ها و فروشگاه ها می توانند نسبت به تهیه این گوشت ها و توزیع آن اقدام کنند.
رضایی تاکید کرد: هیچ مشکلی در خصوص تامین مرغ، برنج،  روغن، شکر، گوشت سفید نیست و سایر مایحتاج مردم نیز در انبارها به اندازه کافی وجود دارد.
وی ادامه داد: امسال چهار هزار تن پرتقال که در مقایسه با سال گذشته ۵۰۰ تن بیشتر است  و ۲هزار آن سیب در نظر گرفته شده است‌.
استاندار اصفهان همچنین در جلسه تنظیم بازار  گفت: ایران سی و یکمین کشوری است که به کرونا مبتلا شده است و بعد از ایران نیز ۳۸ کشور دیگر به این ویروس مبتلا شده اند.
وی تاکید کرد: خانواده ها و مدیران نسبت به این بیماری حساس باشند ولی استرس و نگرانی نداشته باشند.
رضایی با بیان اینکه ترس از کرونا از خود کرونا بدتر است، گفت: انسان مومن به خدا امیدوار است و با ایجاد انگیزه روحیه توکل و رعایت مسائل بهداشتی از این دوران گذر خواهیم کرد.
وی خاطر نشان کرد: دولت با تمام توان در کنار مردم است  و بدانیم که در شرایطی هستیم که باید عزت، اقتدار، وحدت و انسجام خود را به جهان نشان دهیم.
استاندار اصفهان خطاب به مدیران استان تاکید کرد: پاکی، شفافیت، صداقت، ساده زیستی و جسارت از لوازم مدیریت در نظام اسلامی است که موجب اعتماد بیشتر مردم خواهد شد.
وی یادآور شد: این روزها روزهایی است که به واسطه شرایط بوجود آمده، مردم از مدیران و مسوولان انتظارهای بحق و بیشتری دارند و باید به سعه صدر نسبت به رفع این نیازها تلاش کرد.

برپایه آخرین آمار منتشره از منابع رسمی ۶۶ تن در استان اصفهان جز شهرهای کاشان و آران و بیدگل به کرونا مبتلا شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.