حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز پنجشنبه به ایرنا گفت: مسابقات دواتلون لیگ بانوان کشور از روز گذشته به میزبانی هیات ورزش سه گانه, باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان, پایگاه چهارم هوانیروز و شهرداری منطقه ۱۳ اصفهان در شهرک مسکونی هوانیروز آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.

وی افزود : در این مسابقات ۴۷ ورزشکار از ۱۴ استان، در ۲ رده سنی ۱۶ سال به بالا و زیر ۱۶ سال و در مسافت اسپرینت شامل ۵ کیلومتر دو، ۲۰ کیلومتر دوچرخه و ۲.۵ کیلومتر دو به رقابت پرداختند که هر ۲ رده سنی ورزشکاران فولاد مبارکه سپاهان به مقام قهرمانی دست یافتند.

باقری گفت: در نتایج انفرادی و رده سنی بزرگسالان فاطمه میریان از فولاد مبارکه سپاهان قهرمان، اسماء بیگ زاده از شرکت آب و فاضلاب کرمان دوم و زهرا رئیسی از فولاد مبارکه سپاهان سوم شدند.

همچنین در رده سنی جوانان بهاره عرب از فولاد مبارکه سپاهان قهرمان، حدیث نصر از فولاد مبارکه سپاهان دوم و نیلوفر رضایی از فولاد مبارکه سپاهان حائز رتبه سوم شدند.

دواتلون (دوگانه) تلفیقی از ورزش‌های دو و میدانی و دوچرخه سواری است که ورزشکاران ابتدا باید مسافت ۵ کیلومتر را بدوند و سپس ۲۰ کیلومتربا دوچرخه رکاب بزنند و در نهایت نیز مجددا ۲.۵  کیلومتر بدوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.