حجت الاسلام حسن دهشیری شامگاه شنبه در آیین گرامی‌داشت یاد شهیدان حادثه تروریستی عراق در امامزاده موسی (ع) اردستان افزود: باید نیت خالص و انگیزه خدایی داشت و خیررسان به مردم، به هنگام و پایدار بود زیرا این خلوص عمل صالح را ابدی می‌کند که سردار سلیمانی نیز با همین خلوص در نیت و کردار خود را سرباز ولایت می‌دانست و نمی‌خواست خودش را مطرح کند.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی شخصیتی بود که در دوران خدمت هیچ گونه حق ماموریتی دریافت نکرد و گاه در اداره زندگی شخصی با مشکل روبه‌رو می‌شد که همه از خلوص ایشان و الگو گرفتن از حضرت علی (ع) ناشی می‌شود.

امام‌جمعه اردستان تاکید کرد: انسان باید چنان زندگی کند که مردم چون پروانه دورش بگردند و در فوتش بگریند؛ سلیمانی چنین شخصی بود و نمونه‌اش دیروز در سراسر کشور شلوغ‌ترین نمازهای جمعه برپا شد و مردم در راهپیمایی محکوم کردن جنایت آمریکا در به شهادت رساندن این مجاهد نستوه شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی که در دوران جنگ تحمیلی سمت‌های فرماندهی داشت، هیچ گاه آرام نگرفت و در جبهه مقاومت به کشورهای اسلامی خدمت کرد و در عراق و سوریه داعش را نابود ساخت.

دهشیری یادآور شد: این سردار شهید در لبنان، یمن، سوریه و سایر کشورهای اسلامی راهگشای مشکلات بود و از جمله به تشکیل بسیج نیروهای مردمی در سوریه کمک کرد و روسیه را مجاب کرد در آن کشور ضد تروریست‌های داعشی وارد جنگ شود.

وی ادامه داد: امروز دنیا دید که مردم عراق و ایران چگونه در غم از دست دادن این سردار رشید اسلام و هم‌رزمان شهیدش می‌گریستند و مردم نه تنها عاشق این شهیدان بودند، بلکه امامان معصوم (ع) و شهدای کربلا نیز این عزیزان را که برای دین اسلام زحمت کشیدند و مایه سربلندی شدند، تحسین می‌کنند.

امام‌جمعه اردستان تصریح کرد: برخی افراد هنگامی که مسوولیتی به آنها محول می‌شود، مراعات بیت‌المال را نمی‌کنند؛ این پست‌ها امانت است، باید از این شهید سرافراز الگو بگیرند و کسانی که دست در اموال بیت المال می‌برند، مایه ننگ جامعه هستند.

وی افزود: سلیمانی به آرزوی دیرین خود رسید و هم‌چون شهیدان کربلا با بدنی قطعه قطعه امروز در آستان ۶ امام معصوم (ع) در عراق تشییع شد و فردا هم در مشهد الرضا (ع) تشییع خواهد شد.

دهشیری با عرض تسلیت مردم متدین و انقلابی شهرستان اردستان به ملت ایران، جبهه مقاومت و آزادگان جهان گفت: برخی هنوز باور ندارند این مجاهد بزرگ در بین ما نیست و قاطعانه از مسوولان عالی نظام می‌خواهیم بفرموده رهبری معظم انقلاب، انتقام این شهیدان را در اولین فرصت از دولت جنایتکار آمریکا بگیرند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهه مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.