در بخشی از پیام تسلیت آیت‌الله مظاهری آمده است: فاجعۀ بزرگ شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی رحمة‌الله‌علیه و شمار دیگری از مجاهدان راه حق و فضیلت، مایۀ تأسّف و تأثّر است.

رییس حوزه علمیه اصفهان افزود: نقش با اهمیّت و برجستۀ این سردار مجاهد در مبارزه با گروه‌های تکفیری به خصوص داعش- که جهان اسلام را با مصائب و حوادث ناگواری روبرو ساخت، هرگز فراموش نخواهد شد.

آیت‌الله مظاهری ادامه داد: این سردار مجاهد پس از سال‌ها مجاهدت و مبارزۀ با مستکبران و طواغیت، به آرزوی دیرینۀ خود که شهادت در راه خداوند تعالی بود دست یافت و خون پاک خود را برای رهایی مسلمانان نثار کرده است.

رییس حوزه علمیه اصفهان این حادثۀ تلخ را به ملت عظیم‌الشأن ایران و رهبر معظم انقلاب و خاندان گرامی این شهید سرافراز تسلیت گفت و از خداوند قادر متعال خواست که دست ناپاک امریکا و تروریسم بین‌المللی را از شرارت علیه امّت اسلامی قطع فرماید و اسلام و مسلمین را از توطئه و مکر دشمنان بدخواه محافظت و صیانت فرماید.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله  آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.