علی‌اکبر مرتضایی‌قهرودی روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کاشان، آنها را بازوان قدرتمند دستگاه‌های اجرایی برشمرد و افزود: ناامنی خط قرمز است و برای تامین امنیت همه جانبه مردم مقتدرانه تلاش خواهیم کرد.

وی بیان کرد: گستردگی کار در نیروی انتظامی از پیشگیری تا مبارزه با مواد مخدر، رعایت نظم و انضباط در رفت‌وآمد خودروها، حفظ امنیت در داخل شهرها و حراست و نگهداری از مرزها نیازمند دانش، هوشمندی، ورزیدگی، شکیبایی و اقتدار است که به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری همه این مولفه‌ها در نیروی انتظامی وجود دارد.

فرماندار ویژه کاشان اضافه کرد: کارنامه درخشان و پرافتخار این نیرو موجب عزت، عظمت و مجد جمهوری اسلامی ایران شده که امیدواریم همواره پایدار باشد تا بتوانیم با تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و پلیس بیش از پیش در این زمینه موفق باشیم.

فرمانده انتظامی کاشان نیز در ادامه آیین اظهارداشت: کاشان به عنوان یکی از شاخص‌ترین شهرهای امن کشور بوده و این مهم نتیجه همراهی، تلاش و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان محقق شده است.

سرهنگ علی پورکاوه نقش هر فرد در تولید امنیت کشور را بسیار تاثیرگذار دانست و یادآور شد: از جمله شعارهای پلیس آموزش همگانی، مشارکت عمومی و پیشگیری اجتماعی است و از این رو آموزش همگانی قشرهای گوناگون در دستور کار قرار گرفته تا تعامل با مردم بیشتر شود.

وی افزود: ایران اسلامی با وجود محدودیت‌های اقتصادی و فشار دشمنان در حالی از نعمت و برکت امنیت برخوردار است که کشورهای همجوار در جنگ و ناامنی به سر می‌برند و این بیانگر آن است که مردم کشور در تولید امنیت نقش مهمی دارند.

فرمانده انتظامی کاشان، امنیت کنونی کشور را مرهون تلاش شبانه‌روزی دستگاه‌های اجرایی دانست و با تقدیر از تلاش‌های نیروهای مسلح تاکید کرد: این دستاوردها و وحدتی که بین نیروها وجود دارد  در پرتو تدبیرهای حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی است که باید از این نعمت بزرگ شاکر خداوند سبحان باشیم.

۵۰ نفر از کارکنان ناجا و نمایندگان برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان که در ایجاد و حفظ امنیت تلاش دارند، در ادامه این آیین با اهدا لوحی قدردانی شدند.

۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.