به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت نایین در این آیین گفت: شهدا شمع محفل بشریت هستند و خود می سوزانند ولی یک نورانیت ارزشمند به جامعه می دهند.
حجت الاسلام اکبر دهقان با اشاره به جایگاه رفیع شهید در نزد خداوند اظهارداشت: آیات و روایات متعدد در خصوص مقام و منزلت شهید و همچنین زنده بودن شهید وجود دارد که بیانگر جایگاه رفیع این عزیزان است.
وی ادامه داد : شهدا یکی از عزیزترین انسان ها در بین مسلمانان هستند و از جایگاه ویژه ای در بین آنها برخوردارند، از این رو شهدا با آگاهی کامل از فرامین الهی برای حفظ شعائر دین جان خود را نثار می کنند.
امام جمعه موقت نایین خاطرنشان کرد : حضور شما عزیزان در این محفل عبادت است و حضرت آیت الله خامنه‌ای در این خصوص فرمودند که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
وی در پایان با بیان اینکه قطره‌ قطره خون شهدا برای جامعه پیام دارد، گفت : شهدا برای ما الگو هستند و ما باید اخلاق و رفتاراین عزیزان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
به گزارش ایرنا، سرگردخلبان شهیدعلی ودعی نایینی هفته جاری در حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
استان اصفهان در دوران دفاع مقدس 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
/6026/7136
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.