سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال با حضور قشرهای گوناگون مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی موجب ناامیدی و پریشانی بیش از پیش مستکبران و جهانخوارانی شد که از ابتدای انقلاب تا کنون دستشان به خون جوانان عزیز ما آغشته است.
وی بیان کرد: این مستکبران در صدد وارد کردن ضربه ای به نظام جمهوری اسلامی و گرفتن انتقام بودند و به طور قطع حادثه تروریستی چهارشنبه با برنامه ریزی و هماهنگی تروریست های تکفیری صورت گرفت که آنها را به سلاح و امکانات نظامی و حتی برخی اطلاعات نظامی مجهز کرده بودند تا بتوانند این فاجعه را رقم بزند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان اضافه کرد: عملیات انتحاری و شهادت 27 نفر از مدافعان حریم انقلاب اسلامی گرچه به ناراحتی خانواده شهدایی منجر شد که از بهترین اعضای خانواده خود را از دست داده اند، اما از سوی دیگر با افتخار و غرور بسیار به خود می بالیدند که این شهدای عزیز را تقدیم اسلام، انقلاب و ولایت کردند.
وی با تسلیت به خانواده شهدای ترور عنوان کرد: این حادثه تروریستی موجب شد که بار دیگر مظلومیت عزیزان ما به همه مردم جهان اثبات و مشخص شود، تروریست ها این جنایت ها را با کمک افراد مدعی حقوق بشر، صلح و آرامش مرتکب می شوند.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی که خود را 'جیش العدل' معرفی می کنند، با اقدامی کور و انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را مورد هدف قرار دادند.
این حادثه تروریستی که با یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان رخ داد، منجر به شهادت 27 نفر و زخمی شدن 13 نفر دیگر از نیروهای جان بر کف سپاه شد.
سید ابوالفضل موسوی، سید ثاراله موسوی و ابراهیم صیادی از جمله شهدای کاشانی این حادثه تروریستی بودند.
همچنین پاسدار میثم عبدالله زاده از آران و بیدگل و امید اکبری از شهرستان اردستان در جریان این حادثه تروریستی به درجه والای شهادت نائل آمدند.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.