به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد مردمی و خیرین سلامت در مقابله با بیماری کرونا در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم ضمن تقدیر از اقدامات نیروهای مردمی و خیرین سلامت در همیاری به دانشگاه علوم پزشگی و حمایت از اقشار آسیب پذیر استان بر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مشارکت های مردمی وخیرین به عموم مردم تاکید نمود. 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش های آگاهی بخشی، درمان، سلامت، حمایت از اقشار آسیب پذیر و تولید و تامین اقلام مورد نیاز بهداشتی توسط گروههای مردمی وخیرین گفت: باید انسجام و هماهنگی بیشتری بین سازمان های مردم نهاد، خیرین و ستاد های مردمی در امر مقابله با بیماری کرونا صورت پذیرد و از موازی کاری، اقدام ناهماهنک و غیر هدفمند پرهیز شود. 

استاندار قم با تجلیل از روحیه داوطلبانه و جهادی تعدادی از طلاب و مردم استان در خدمت رسانی و مشارکت در امر مبارزه با کرونا بر لزوم اطلاع رسانی و مستند سازی اقدامات جهادی صورت گرفته در استان در راستای ترویج فرهنگ ایثارگری تاکید کرد .

وی حفظ سلامت و ایمنی جامعه پرستاری و پزشکی استان را از اولویت اصلی مدیریت استان دانست و افزود: تمهیدات لازم به منظور رعایت ایمنی و حفظ سلامت تمامی عوامل مبارزه با بیماری کرونا باید اندیشیده شود .

وی با اشاره با جایگاه والای  قم با توجه به مرکز فقاهت دینی و مذهبی گفت: استان قم همواره در انجام اقدامات خیرخواهانه و خدمت ایثارگرانه به عموم مردم و هموطنان سرآمد کشور بوده است. 

سرمست در پایان ضمن تاکید بر هماهنگی و انجام اقدامات منسجم بر مستند سازی و تدوین گزارش اقدامات صورت گرفته تاکید کرد.

بر اساس آخرین آمار شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور به ۱۶هزار و ۱۶۹ تن رسید، خوشبختانه پنج‌هزار ۳۸۹ تن از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است، متاسفانه ۱۲۵ تن از بیماران جان خود را از دست دادند و تعداد درگذشتگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۹۸۸ مورد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.