استاندار اردبیل گفت: اجرای طرح پزشک آبدرمانی در استان اردبیل فضای اشتغال پزشکان جوان را با گذراندن دوره‌های تخصصی در پزشکی آبدرمانی فراهم خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در مراسم گرامیداشت روز پزشک در اردبیل اظهار کرد: جامعه پزشکی و دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان به رغم تحریم ظالمانه دشمنان و کمبودهای به وجود آمده تمام سعی خود را به کار گرفته‌اند تا در صحنه خدمتگزاری به مردم به ویژه کاهش آلام بیماران مجاهدانه حضور داشته باشند.
وی جامعه سالم را زمینه‌ساز تحول و تحرک دامنه‌دار و روبه تعالی خواند و خاطرنشان کرد: ما خوشحال هستیم که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی با محوریت پزشکی آبدرمانی زمینه اعزام پزشکان برای گذراندن دوره‌های تخصصی در این حوزه را فراهم کردیم و امیدواریم در سایه این حرکت فضای اشتغال پزشکان جوان و متعهد فراهم آید.
استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه ترکیه در حوزه پزشکی آبدرمانی از ظرفیت خوبی برخوردار است قرار است به زودی بین دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل و دانشگاه ترکیه تفاهمنامه همکاری به امضا برسد تا سالانه تعدادی از پزشکان ما دوره‌های تخصصی را در این حوزه بگذرانند.
بهنامجو افزود: ما باید از اقدامات و فعالیت‌های سنتی در مدیریت آبگرم‌ها پرهیز کنیم و تلاشمان بر احداث مجتمع‌های آبدرمانی باشد تا به صورت مدرن و جدید خدمات قابل قبول در این حوزه ارائه شود.
وی بیان کرد: علوم پزشکی استان اردبیل با این اقدام سبب شده تا اردبیل جزو اولین استان‌ها در ایجاد و توسعه گردشگری آبدرمانی محسوب شود و امیدواریم به صورت پایلوت این طرح‌ها در ادامه در سایر مناطق نیز توسعه پیدا کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.