سرهنگ رحیم سروری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه قاچاقچی حرفه ای سابقه دار بومی استان با تهیه مقادیر قابل توجهی هرویین از مرکز کشور قصد انتقال آن به اردبیل با یک دستگاه پژو 405 را دارد ، ‌بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با بررسی های تخصصی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل کرده و با تشکیل تیم های عملیاتی پوشش انتظامی جاده اردبیل - سرچم را انجام داده و این قاچاقچی را دستگیر کردند.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل ، فرمانده انتظامی نیر هم گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مدت یک هفته 14 سوداگر مرگ در این شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ سعید یوسفی فعال افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد ، 2 دستگاه خودرو مورد استفاده قاچاقچیان توقیف شد.
استان اردبیل از لحاظ اعتیاد به مواد مخدر رتبه 31 استان های کشور را دارد که از استان ‌های سفید محسوب می ‌شود. تعداد دقیق معتادان در استان مشخص نیست اما تخمین زده می شود سه درصد جمعیت استان به نوعی با مشکلات مواد مخدر درگیر باشند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.