به گزارش ایرنا ، علی نواداد شامگاه سه شنبه در نشست ساماندهی امور جوانان استان اردبیل با گلایه از کم توجهی بعضی اداره ها و ارگان ها به نشست های مربوط به جوانان افزود: از 30 اداره دعوت شده به این جلسه هشت مدیرکل ، 2معاون مدیرکل و هفت کارشناس حضور یافته اند و از 13 اداره نیز هیچ نماینده ای در جلسه نیست.
نواداد تاکید کرد: کم توجهی به نشست ها و جلسات چه در سطح استانی و چه در سطح کشوری در تصمیم گیری ایجاد مشکل کرده و سبب اتخاذ تصمیم های متفاوت، غیرکارشناسی و غیر مفید می شود.
معاون استاندار اردبیل همچنین گفت: دست کم 20 سالن ورزشی در نقاط مختلف و از جمله در روستاهای استان اردبیل وجود دارد و اداره کل ورزش و جوانان آماده است اداره آنها را به بخش خصوصی واگذار کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این نشست با بیان اینکه ساخت یک سالن ورزشی معمولی دست کم به 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد گفت: نه اعتبار و نه هزینه نگهداری اینگونه اماکن را نداریم.
بهرام آقاخانی افزود: این اداره کل برای استفاده مطلوب اهالی روستاها پارسال خانه های روستایی 40 روستا را به انواع امکانات و تجهیزات ورزشی مجهز کرد و امسال نیز ایجاد چمن مصنوعی با مشارکت بنیاد مستضعفان را در 20 روستای دارای جمعیت زیاد در این استان در برنامه داریم.
وی یادآوری کرد: امسال همچنین در روستاهای دارای شرایط و جمعیت مناسب سالن های کوچک 100 متری با امکانات ورزشی و تفریحی ایجاد می شود.
در این نشست علی دشتی ، مدیرکل کمیته امداد اردبیل هم از تخصیص 24 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای برنامه های فرهنگی ، ورزشی برای افراد زیرپوشش این کمیته خبر داد.
اصغر عباس زاده ، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل نیز گفت: در طرح جوانان صالحین 120 پایگاه منتخب در این استان در اجرای برنامه های اردویی ، قرآنی ، ورزشی ، فرهنگی ، فنی و حرفه ای و بصیرت مشارکت دارند.
او با بیان اینکه برای هر پایگاه مبلغ 6 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده ادامه داد: در اجرای طرح هجرت نیز 160 مدرسه رنگ آمیزی شده و 220 گروه جهادی هم برای اجرای برنامه های تعریف شده به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.
نمایندگان بعضی از تشکل های غیردولتی و جوانان نیز در این نشست پیشنهادها و مشکلات خود را مطرح کردند.
6016/6019
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.