به گزارش ایرنا ، رامین معبودی روز چهارشنبه افزود: پیش بینی می شود 11 هزار نفر در این طرح، زیرپوشش قرار بگیرند.
به گفته وی ، در این طرح آگاه سازی ، توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه از طریق تشکیل پایگاه های فرهنگی و آموزشی و اجرای برنامه های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی دنبال خواهد شد.
او با اشاره به اینکه این طرح در 10 شعبه جمعیت هلال احمر استان اجرا می شود، ادامه داد: طرح برای نوجوانان و جوانان اعضای جمعیت هلال احمر بوده و تا 30 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
معبودی با اشاره به اهداف این طرح اظهار داشت: استفاده حداکثری اعضا از امکانات موجود جمعیت هلال احمر، آشنایی اعضا با اهداف و برنامه های جمعیت هلال احمر، جذب نوجوانان و جوانان و آموزش دوره های مهارتی و کمک های اولیه از جمله اهداف این طرح است.
او همچنین گفت: سالم سازی محیط جامعه از ناهنجاری های ناشی از بیکاری، توانمندسازی اعضا در زمینه کسب مهارت ها و ارتقای نشاط اجتماعی از دیگر اهداف طرح شوق رویش است.
به گفته معبودی ، برگزاری مرحله شهرستانی و استانی مسابقات فرهنگی و امدادی رفاقت مهر، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شعب و استانی، بازدید از اماکن تاریخی، گردشگری و صنعتی و دیدار با نخبگان و جوانان موفق برنامه های فرهنگی و اجتماعی طرح شوق رویش است.
وی از جمله برنامه های بشردوستانه این طرح را اجرای طرح اهدای خون، ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، ترویج فرهنگ اهدای عضو و برگزاری کاروان های نیکوکاری دانست.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.