معاون امور اجتماعی و اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: دستگیری‌های چهارشنبه آخر سال 60 درصد نسبت به سال قبل کاهش نشان می‌دهد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، کریم نوری در جلسه هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان نوروزی در اردبیل اظهار کرد: پلیس از نیمه دوم اسفندماه با تمام توان و تجهیزات و 100 درصد نیروی انسانی خود به حال آماده‌باش درآمده تا در ایامی که همه تعطیل هستند نسبت به برقراری نظم و امنیت و آرامش بیشتر تلاش کند.
وی به تشکیل قرارگاه خدمات‌رسانی پلیس در ایام تعطیلات نوروزی و استقرار یگان امداد و نجات اشاره و خاطرنشان کرد: ما با شعار همسوئی با مردم سعی داریم تا در شادی‌ها و سرور آنها شریک بوده و زمینه امنیت روانی و اجتماعی را فراهم کنیم.
معاون امور اجتماعی و اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اردبیل برگزاری آئین‌های چهارشنبه سوری را با نگاه محله‌محور یادآور شد و بیان کرد: ضرورت دارد همه مراسمات ملی و مذهبی خود را با کمک بزرگان هر محله به این شکل در محلات مختلف برگزار کنیم تا آسیب‌ها و خطرات احتمالی به حداقل برسد.
نوری افزود: در چهارشنبه آخر سال ما سه مورد آتش‌سوزی اماکن عمومی که بیشتر مربوط به سطل زباله بوده به همراه تخریب و آتش‌سوزی یک دستگاه خودرو را شاهد بودیم به طوری که 64 درصد کاهش حوادث ناشی از حریق و آتش‌سوزی‌ها اتفاق افتاده است.
وی مرگ یکی از هموطنان را در حادثه چهارشنبه‌سوری یادآور شد و گفت: 19 نفر دستگیری در چهارشنبه آخر سال صورت گرفته که به نسبت سال قبل که 47 مورد بوده در این حوزه با 60 درصد کاهش دستگیری‌ها روبرو هستیم.
معاون امور اجتماعی و اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اردبیل‌ در ادامه سخنان خود به برخی کاستی‌های سال‌های قبل در ارتباط با پذیرایی از مسافران و میهمانان نوروزی اشاره و تصریح کرد: بیشترین گله‌مندی از رفتار نامناسب متصدیان آب‌های گرم معدنی بوده و در کنار آن مسافران اغلب از نبود پارکینگ، وضعیت پائین بهداشت و محیط زیست، نبود پمپ بنزین به اندازه کافی در مسیرهای مختلف و ... روی داده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.