'در هفته ای که گذشت در فضای مجازی خبر انتصاب ناصر عتباتی دادستان اردبیل به عنوان رئیس کمیته انضباطی هیأت فوتبال استان اردبیل پخش شد.
اعلام این خبر موجی از خوشحالی در بین فوتبالی ها و بخصوص تیم های مظلوم و بدون پشتوانه ایجاد کرد. تجربه نشان داده است که در سال های گذشته به علل مختلف برخی از تیم های فعال در عرصه رقابت های به اصطلاح باشگاهی چوب مظلومیت و مسائل حاشیه ای را خورده اند.
نتیجه برخی از مظلومیت ها و احیانا تبعیض های روا داشته شده کناره گیری تعدادی از تیم ها در رقابت های امسال می تواند باشد که برای نمونه نماینده فوتبال شهرستان نمین قابل ذکر است.
حضور فردی قاطع، قانونمند و آشنا به امور فوتبال و مسائل حقوقی آن در رأس کمیته انضباطی برای فوتبالی های استان مایه امیدواری در راستای اجرای عدالت و حاکمیت قانون و ممانعت از خود محوری در تصمیم گیری ها و حرکت های جانبدارانه است.
دادستان اردبیل در سال هائی که در استان در این پست پر مسؤولیت مشغول به کار بوده نشان داده است که در حاکمیت قانون و عمل به وظیفه ای که بر عهده گرفته است نهایت تلاش را به عمل می آورد و از مقابله با زورگویان، قانون شکنان و سوءاستفاده کنندگان از موقعیت و … قدمی عقب نشینی نمی کند. نتیجه این گونه حرکت ها و قرار گرفتن در مسیر اجرای قانون و اهمیت دادن به کل افراد جامعه و نگاه یکسان به همه، وجود امنیتی پایدار در سطح استان می باشد.
با این ویژگی ها ناصر عتباتی در هیأت فوتبال استان قبول مسؤولیت کرده و فوتبالی ها از حضور وی در رأس کمیته انضباطی استقبال کرده اند.
البته ناگفته پیداست که وی در هیأت فوتبال استان به عنوان یک شخص حقیقی فعالیت می کند و این پست هیچ رابطه ای با سمت دادستانی وی نداشته و نمی تواند داشته باشد.
امید می رود رئیس کمیته انضباطی هیأت فوتبال استان علی رغم داشتن مسؤولیت های مهم اجرائی و اجتماعی برای رسیدگی به امور فوتبال وقت کافی در مواقع مورد نیاز اختصاص بدهد و بیش از بیش مایه دلگرمی فعالان در عرصه های رقابتی فوتبال را فراهم نماید.
و کلام آخر این که انتظار می رود رئیس کمیته انضباطی هیأت در اسرع وقت حاشیه ها و مسائل پیش آمده در رقابت های لیگ به اصطلاح برتر استان را مورد بررسی قرار بدهد . فیلم های متعدد موجود از صحنه های زشت به وجود آمده در برخی از دیدار ها از جمله شهرداری بیله سوار و میعاد پارس آباد و میعاد پارس آباد و هیأت فوتبال گرمی و نماینده هیر و هیأت فوتبال گرمی را همراه با گزارش ناظرین و داوران مورد توجه قرار بدهد و برای سالم سازی محیط فوتبال و جلوگیری از ایجاد هرگونه حاشیه، در ارتباط با متخلفین و عاملین ایجاد درگیری و ناتمام ماندن رقابت ها احکام لازم صادر نماید.
متأسفانه بعد از گذشت مدت ها از ناتمام ماندن بازی های یاد شده هیأت فوتبال استان موضعگیری خاصی نکرده و به نوعی این اتفاقات را شامل مرور زمان نموده است ولی از مرد لایق و توانائی چون عنباتی انتظار می رود برای مختومه کردن پرونده بازی های ناتمام و دادن حق به حق دار اقدام نماید'.
انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.