کریم حاجی زاده روز دوشنبه توریسم سلامت را یکی از قابلیت های گردشگری استان اردبیل دانست و افزود: فرصت های سرمایه گذاری متعددی در این حوزه در شهرهای مختلف استان وجود دارد.
او اظهار کرد: در ارائه خدمات پزشکی و خدمات توانبخشی به گردشگران اردبیل ظرفیت های متعددی از جمله آب و هوای مطلوب ، مرزی بودن و طبیعت کم نظیر استان می تواند برای سرمایه گذاری مورد توجه قرار بگیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با هدف رونق توریسم سلامت، مشوق های ویژه برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده و باید از فرصت های مطلوب استفاده کرد.
به گزارش ایرنا از میراث فرهنگی اردبیل ، حاجی زاده افزود: در راستای احداث هتل مطابق با استانداردهای بین المللی، هتل آپارتمان و مجموعه های توریسم سلامت و پزشکی تمام طرح های سرمایه گذاری در کمترین زمان بررسی می شود.
وی از علاقمندان به سرمایه گذاری در این حوزه خواست با مراجعه به اداره کل فرصت های موجود سرمایه گذاری را بررسی کرده و از تسهیلات حمایتی نیز برخوردار شوند.
حاجی زاده گفت: با توجه به نیاز استان به توسعه زیرساخت های گردشگری مشارکت بخش خصوصی در احداث زیرساخت ها مورد تاکید و حمایت است.
اردبیل از استان های گردشگر پذیر کشور است. این استان به دلیل موقعیت مرزی و همجواری با جمهوری آذربایجان فرصت بهره گیری مطلوب از توریسم سلامت را دارد.
گمرک مرزی بیله سوار مغان بهترین فرصت برای این پتانسیل محسوب می شود ، روزانه حدود سه هزار مسافر از طریق گمرک مرزی بیله سوار مغان بین 2 کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می کنند.
بیشتر اتباع آذری برای تجارت ، خرید و کارهای درمانی به استان اردبیل سفر می کنند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.