مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: تمام تلاشمان بر این است که تا پایان امسال تصفیه‌خانه فاضلاب نیر که نقش مهمی در بهبود کیفیت آب شرب اردبیل دارد به سرعت تکمیل و راه‌اندازی شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی خاک‌نژاد در جریان بازدید از پروژه‌های فاضلاب شهری در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اهمیت تامین آب شرب سالم و بهداشتی در اردبیل و ارتقای شرایط موجود ما به سرعت ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب نیر و خط انتقال پساب به پائین دست سد یامچی را با توجه به اهمیت این پروژه‌ها در دستور کار قرار دادیم. 
وی خاطرنشان کرد: این پروژه به رغم محدودیت‌های اعتباری در سالجاری با تمام توان و شتاب لازم در حال اجراست و امیدواریم تا پایان امسال این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل با اشاره به افت فشار آب و قطعی آن در برخی از مناطق حاشیه شهر و شهرک‌های جدید اردبیل گفت: ما برای حل این مشکل به سرعت به تقویت شبکه‌های اصلی و عملیاتی شدن زون‌بندی شهری اقدام کردیم تا ساکنان مناطق مختلف شهر که از افت فشار یا قطعی آب گله‌مند بودند مشکلشان برطرف شود. 
خاک‌نژاد ادامه داد: همکاران ما در امور آبفای اردبیل از ابتدای امسال تاکنون حدود 40 منطقه را در نقاط مختلف شهر که با افت فشار آب مواجه بودند به رینگ اصلی متصل کردند تا مشکل به وجود آمده برطرف شود. 
وی در ادامه به ضرورت اجرای شبکه فاضلاب در مناطق حاشیه شهر اشاره و اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و رفع مشکل تامین اعتبار لازم شبکه فاضلاب اردبیل در بخش‌های مختلف به ویژه مناطق حاشیه شهر در حال اجراست.   مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل از اختصاص 27 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای شبکه فاضلاب در مناطق حاشیه شهر اردبیل خبر داد و اضافه کرد: ما در چندین جبهه کاری و با برگزاری مناقصه سعی داریم تا در 20 منطقه حاشیه شهر به سرعت شبکه فاضلاب را به عنوان مطالبه مردم اجرایی و عملیاتی کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.