فرماندار مشگین‌شهر با اشاره به اینکه جشنواره عسل در این شهرستلن با عنوان برند سبلان برگزار می شود، افزود: این 19 مرداد ماه جاری باهدف معرفی و  فروش محصولات عسل سبلان برگزار می‌شود.

  به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اینکه از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر امید این شهرستان گام های توسعه را با شتاب برداشته است، افزود: ورود سرمایه گذار پل معلق به این شهرستان گسترش آبهای گرم این منطقه طبیعت بکر و کوهستانی این منطقه مشگین شهر را یک گام جلوتر از سرعین برده است بطوریکه ورودی گردشگران در ایام تعطیلات گواه این مطلب است.

وی پل معلق مشگین‌شهر را موتور محرکه توسعه گردشگری در این شهرستان دانست و گفت: توسعه مشگین شهر را معطوف به گردشگری نمیدانیم بلکه در سالهای اخیر در حوزه باغداری و صنعت نیز اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شده ک نتایج آن مشهود است.

رحیمی زاد به گلایه برخی از میوه فروشان اضافه کرد: شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت بسیار خوبی در بخش کشاورزی و تولیدات میوه دارد، بطوریکه انتظار می‌رود با راه‌اندازی غرفه دائمی میوه فروشی در این شهرستان بسیاری از مشکلات این صنف حل شود.

فرماندار مشگین شهر در ادامه از برگزاری همایش توسعه شهرستان مشگین‌شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این همایش با هدف تبلیغ و توسعه این شهرستان با حضور افراد و نخبگان مشگین شهری از  نقاط مختلف کشور درحوزه‌های مختلف برگزار می شود.

وی در ادامه به عملیات آبرسانی به 110 روستای مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: امیدواریم بزودی همه روستاها از نعمت آب شرب سالم برخوردار شوند.  

رحیمی‌زاد از برنامه‌ریزی برای آبرسانی به  6 روستای ارشق در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: رایزنی‌های اساسی با معاون شرکت آب منطقه‌ای استان انجام شده که با اقدامات انجام یافته تحول عظیمی در آبرسانی به روستاهای ارشق به وجود می‌آید .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.