آرام حلیمروز دوشنبه به خبرنگار ایرنا ا فزود: ففرماندار بیله سوار اظهار کرد:‌ در این مدت آ 6مار تردد در پایانه مرزی بیله سوار مغان 4 هزار و 604 مورد بوده است.
وی با اشاره به ترددهای وروودی از پایانه بین‌المللی بیله‌سوار در ایام تعطیلات نوروزی بیان کرد: در این مدت 19 هزار و 34 نفر ورودی ایرانی با 151 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته و 12 هزار و 557 نفر ورودی خارجی با 16 درصد کاهش بوده است.
حلیم تشریح کرد: ترددهای خروجی نیز از این پایانه مرزی 19 هزار و 816 خروجی ایرانی و 13 هزار و 197 نفر خروجی خارجی بود که میزان خروجی ایرانی134 درصد افزایش و خروجی خارجی نیز 12 درصد کاهش داشته داست.
فرماندار شهرستان بیله‌سوار از افزایش 25 درصدی اقامت در این شهرستان خبر داد و افزود: با خدمات‌رسانی های مناسب که از سوی ستاد خدمات سفر در نوروز سال 96 ارائه شد امسال شاهد افزایش اقامت در این شهرستان بوده‌ایم و 3هزارو 700نفر در این مراکز اقامت کرده اند.
حلیم اضافه کرد: در این مدت بیش از 75هزار نفر از مراکز تفریحی، تاریخی و سیاحتی شهرستان بازدید کرده اند و 66مورد بازدید نظارتی توسط ستاد خدمات سفر شهرستان بیله سوار انجام گرفته است.
فرماندار بیله سوار عنوان کرد:جشنواره هزار شکوفه شهرستان جهت معرفی زیبایی های طبیعی شهرستان در کنار جشنواره کوچ عشایر اواسط اردیبهشت ماه در شهرستان برگزار خواهد شد.
بیله سوار مغان در 165 کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد ، تنها گمرک و پایانه مرزی فعال استان در این شهرستان قرار دارد.
روزانه سه هزار مسافر از جمهوری آذربایجان برای انجام امور درمانی و نیز سفر به مشهد مقدس و دیگر استان های کشور از طریق پایانه مرزی بیله سوار مغان وارد استان اردبیل می شوند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشاردهنده : سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.