به گزارش ایرنا، مجید خدابخش در پیامی به همین مناسبت افزود: 12 فروردین که در تقویم رسمی کشورمان، به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده، یادآورنده همه پرسی مردمی و اعلام قاطع هموطنان به استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران بزرگ و عزیز ماست .
وی بیان کرد: بی گمان تدبیر خیرخواهانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره ) در آن روزهای بسیار حساس و حضور دریاوار مردم در صحنه، منجر به خنثی گردیدن شیطنت های بدخواهان عصر و تجلی دیگربار اسلام ناب در این سرزمین الهی شد .
استاندار اردبیل اضافه کرد: این جانب فرارسیدن روز جمهوری اسلامی را که در تعبیر حضرت امام راحل ( ره )، از آن به عنوان روز فتح و ظفر ملت یادشد، به مردم عزیز و انقلابی استان تبریک عرض می کنم و امیدوارم با عنایات قادر متعال، برکات معنوی این رخداد بزرگ و تاریخی در سال جاری که توسط مقام معظم رهبری به نام 'اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال' مزین گردیده است، بیش از پیش نصیب ملت عزیز ایران و جامعه اسلامی شود.
در 12 فروردین سال 1358 و تنها کمتر از دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه پرسی جمهروی اسلامی ایران به فرمان امام راحل برگزار و در نتیجه 98.2 درصد ی مردم به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.