رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: 100 درصد اعتبارات هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیارد تومان نیز در استان پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، داود شایقی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل با بیان اینکه کسری حقوق نیروهای قراردادی و اضافه‌کاری شاغلین روز پنجشنبه گذشته پرداخت شده است، گفت: 100 درصد اعتبارات هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیارد تومان نیز در استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سالجاری بالغ بر 17 میلیارد تومان پاداش و مانده مرخضی بازنشستگان سال 1394 پرداخت شده است، افزود: مطالبات 193 نفر بازنشسته سال 1394 نیز در سالجاری پرداخت شده است.

شایقی با بیان اینکه در حوزه جهادکشاورزی، آب و میراث فرهنگی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موفقیت‌های چشمگیری داشته‌ایم، تصریح کرد: فعالیت چشمگیر سازمان بسیج استان نیز منتج به اشتغال جوانان استان در این راستا شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل با بیان اینکه 500 پروژه در سال 1395 در ایام دهه فجر و هفته دولت با وجود محدودیت‌های اعتباری در استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی کامل پروژه‌های بزرگ میروگاه سبلان نیز شاهد اشتغال چندهزار نفری در استان خواهیم بود.

شایقی اضافه کرد: در حوزه آب‌های مرزی استان نیز با عنایت مقام معظم رهبری شاهد فعالیت‌های چشمگیری بودیم که در این بخش نیز شاهد اشتغال بالغ بر سه هزار نفری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه 377 میلیارد تومان درآمد مصوب استان در سال 1395 بوده است، افزود: مشکلات پروژه‌های بزرگ اقتصادی نیز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شده و به نتیجه رسیده‌اند.

فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز خواستار پرداخت هزینه گاز دستگاه‌های اجرایی استان به این شرکت شد و گفت: عملیات گازرسانی روستاهای بالای 20 خانوار استان نیز طی سال آتی انجام خواهد شد که در این زمینه جزو استان‌های پیشرو کشور هستیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.