به گززارش ایرنا ، حجت الاسلام مهدی ستوده  روز شنبه در جمع روحانیون خلخال افزود: تلاش دشمن برای ضربه زدن به روحانیت به عنوان بزرگترین عامل ترویج دین افزایش یافته است .

او  بیان کرد: در شرایطی که دشمن از تمام عرصه‌های فضای مجازی و رسانه‌ای برای پیشبرد اهداف خود سود می‌برد، بکارگیری روش‌های سنتی تبلیغی نمی‌تواند پاسخ مناسبی  به هجمه  فرهنگی دشمن محسوب شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر دشمنان انقلاب از ظرفیت فضای مجازی بر حول سه محور هویت‌زدایی، هویت‌سازی و براندازی  تلاش می‌کنند و در چنین شرایط اولین کار روحانیون استان شناخت کافی از موقعیت فعلی جامعه و بکارگیری روشهای تبلیغی نوین برای مقابله  با حربه دشمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تشریح کرد: در شرایط جنگ نرم، دشمن در برنامه‌ریزی خود نوجوانان را مورد هدف قرار داده و بیش از دیگران این نسل را تهدید می‌کند  و انتظار می رود روحانیون با تسلط به آی تی و  فضای مجازی با تغییر شیوه تبلیغی از همجه به پیکره این قشر جلوگیری کنند.

وی با اشاره به ایام عزاداری ماه محرم  بر لزوم استفاده از زبان هنر در مقابل هجمه فرهنگی دشمن و بیان معارف دین اسلام و معارف عاشورا تاکید کرد.

حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال نیز با اشاره به نقش روحانیون در مبارزه بر علیه استکبار جهانی اظهار کرد: معادله استکباری دشمن با حضور روحانیون در صف مقدم دفاع از اسلام و ولایت به‌هم‌ خورده و دشمن خود مرجع و ضمیر شکست خود را پیدا کرده و در مقابل ولایت‌پذیری جامعه اسلامی احساس خطر می‌کند.

 فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز در این مراسم با اشاره به نقش روحانیت در مبارزه علیه استکبار، بیان کرد: حفظ مدنیت و اسلامیت جامعه یکی از وظایف سنگین روحانیت بوده که با تلاش و تبعیت از مقام عظمای ولایت در مقابل دشمن، سنگر ولایت حفظ شده است.

۷۱۱۹/۶۰۱۶


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.