مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از شرکت 15 هزار و 500 نفر در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، پروانه رضاقلیزاده در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل اظهار کرد: این جشنواره با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین معرفی سیره پاک ائمه اطهار به ویژه امام رضا(ع) و معرفی و شناساندن کتاب های فاخر متناسب با معرفی سیره و سلوک ائمه اطهار برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: امسال برای نهمین بار این جشنواره به صورت ملی برگزار خواهد شد که در استان اردبیل نیز با تبلیغات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی بر این است تا در بهترین شرایط و مطلوب‌ترین وضعیت شاهد برگزاری این جشنواره باشیم.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل به مشارکت 12 هزار نفر در بخش آنلاین این مسابقه اشاره کرد و گفت: در بخش مکتوب نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز 3 هزار و 500 نفر تاکنون شرکت کرده‌اند.

رضاقلیزاده به تمدید مهلت مقرر برای شرکت در این جشنواره اشاره کرد و افزود: تا 15 تیرماه علاقمندان به صورت الکترونیکی و دهم تیرماه نیز علاقمندان به شکل مکتوب می‌توانند در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

وی ادامه داد: در سه رده سنی کودکان چهار تا 12 سال، نوجوانان 13 تا 18 سال و جوانان و بزرگسالان 18 سال به بالا با مراجعه به منابع معرفی شده می توانند در این جشنواره حضور یاند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) برگزیدگان معرفی شده و جوایز قابل توجهی به آنان اهدا خواهد شد.

رضاقلیزاده گفت: در سال‌های گذشته استان اردبیل جزو استان‌های شاخص در برگزاری این رویداد بوده و امسال نیز تلاش می‌کنیم تا بیش از سال‌های گذشته مخاطبان و علاقمندان در این جشنواره بتوانند حضور و مشارکت فعالی داشته باشند.
وی اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی که یکی از رویدادهای مهم فرهنگی کشورمان محسوب می‌شود فرصتی را برای علاقمندان حوزه کتاب فراهم کرده تا در سایه این جشنواره بتوانند با زندگی، سیره و سلوک، رفتار، منش و بینش امام هشتم که ایران میزبانی شایسته از این امام همام را دارد، بیشتر و بهتر آشنا شده و با آن انس بگیرند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.