​به گزارش ایرنا، علی رحمتی روز چهارشنبه در جلسه خدمات سفرهای نوروزی افزود: افزایش نرخ کرایه حمل و نقل مسافر از تاریخ 25 اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات عید نوروز ادامه خواهد داشت.
رییس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل اظهار داشت: برای جبران یک سر خالی بودن ناوگان و ایجاد انگیزه برای ارائه خدمات مناسب به مسافران کرایه ها افزایش می یابد.
وی از فعالیت 59 شرکت حمل و نقل و نمایندگی در استان خبر داد و بیان کرد: هزار و 200 دستگاه اتوبوس ناوگان عمومی در استان مسافران نوروزی را جابجا خواهند کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه در 11 ماه امسال یک میلیون و 700 هزار نفر مسافر توسط 260 هزار سرویس جابجا شده است، گفت: در ایام تعطیلات عید نوروز سال گذشته 113 هزار نفر مسافر توسط ناوگان عمومی در استان جابجا شد.
رحمتی افزود: تمهیدات لازم برای تسهیل در جابجایی مسافران و افزایش ایمنی و ارتقای سطح خدمات ارائه شده در جاده های استان اندیشیده شده و امیدواریم با همکاری و تلاش دستگاه های مرتبط و شرکت های حمل و نقل و رانندگان سفرهای ایمن ، آسان و همراه با آرامش در نوروز داشته باشیم.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.