محمد فیضی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از دغدغه های مردم این استان نبود بزرگراه و نا مناسب بودن راه های مواصلاتی است که دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به لحاظ تخصیص اعتبارات انجام داده است .
وی اظهار داشت: احداث بزرگراه ها و اصلاح نقاط حادثه خیر در مسیر اردبیل-سرچم و اردبیل –آستارا یکی از طرح های اساسی است که از سوی مسئولان ونمایندگان استان در حال پیگیری است .
نماینده اردبیل در مجلس بیان کرد: علاوه بر راه های مواصلاتی استان فرودگاه اردبیل نیز از اعتبارات مناسبی برخوردار شده است.
فیضی درباره تامین اعتبارات لازم برای راه آهن اردبیل –میانه گفت: این طرح از طریق فاینانس داخلی شتاب گرفته و امید است تا سال 99 به بهره بردرای برسد .
وی تامین آب شرب اردبیل را یادآور شد و افزود: یکی از مشکلات اساسی اردبیل در بحث آب مصرف بی رویه آن است که شهروندان باید صرفه جویی و در روستا ها هم کشاورزان از آب بصورت بهینه استفاده کنند .
نماینده اردبیل با اشاره به عقب ماندگی استان در اجرای طرح های آبیاری نوین افزود: رتبه پایین اردبیل در آبیاری مدرن و تحت فشار بارها تذکر داده شده و پیگیر بهبود رتبه استان در این زمینه هستیم .
فیضی بیان کرد: بخش کشاورزی در اردبیل مظلوم واقع شده و نمایندگان استان پیگیر هستند تا دولت اقدامات اساسی را در بحث قیمت تضمینی محصولات انجام دهد.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.