به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام پرویز ولی زاده روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران اردبیل افزود: دولت به ضرورت توجه به جامعه ایثارگران باور دارد و اقدامات دولت شعار گونه و با هدف استفاده ابزاری از نام شهدا و ایثارگران نیست.
او بیان کرد: بایستی فرصت ها را برای خدمت به مردم غنیمت شمرده و تلاش کنیم برای ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور نیز ایثارگرانه عمل نماییم.
وی با اشاره به اینکه هزینه درمانی خانواده ‌های ایثارگران به صورت 100 درصد پرداخت می‌شود ،گفت: تلاش برای رفع مشکلات این قشر وظیفه تک تک مسئولان و اقدام دیگر دولت ساماندهی رزمندگان فاقد متولی است.
مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری افزود: نگاه به جایگاه شهدا و خانواده هایشان نگاه به خداست و غفلت ورزیدن و کم توجهی و بی احترامی به ایشان متوجه پروردگار است چرا که شهدا با خدا معامله کرده اند و اگر به این امر باور داشته باشیم در خدمت رسانی به ایثارگران کوتاهی نخواهیم کرد.
ولی زاده با اشاره به اینکه رییس جمهوری از رزمندگان و فرماندهان 8 سال دفاع مقدس هستند و راه شهدا و ایثارگران را باور دارند، گفت: دولت تدبیر و امید اقدامات متعددی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده است.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام ولی زاده همچنین در جلسه شورای اداری شهرستان بیله سوار اظهار کرد: اردبیل برترین استان کشور در خدمات رسانی به ایثارگران می باشد و نظام و انقلابی که 230 هزار شهید خونشان برای آن ریخته شده امکان ندارد تضعیف شود.
وی با اشاره به اینکه خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر خدمت به بهترین اقشار جامعه است، افزود: اگرچه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در زمان دولت نهم مصوب شده بود، اما دولت یازدهم با جدیت آن را عملیاتی و به دستگاههای اجرایی ابلاغ کرد و این از افتخارات دولت تدبیر و امید است.
وی با بیان اینکه اجرای این قانون بار مالی برای دولت داشت افزود: یکی دیگر از اقدامات دولت آقای روحانی در حمایت از ایثارگران، ابلاغ سند راهبردی است،همچنین تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر اقدامات در این زمینه است.
حجت الاسلام ولی زاده با اشاره به اینکه اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از افتخارات دولت است، گفت: شخص رییس جمهوری خود را مقید می داند که هر هفته به دیدار خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران رفته و از آنها دلجویی کند.
در این جلسه ایثارگران مشکلات رفاهی ،درمان و تحصیلی خود را بیان کردند .
/6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.