دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد که ارزش‌های ما نیز در سال‌های دولت قبل آسیب جدی دید.

به گزارش جماران، آیت‌الله سیدحسین موسوی تبریزی در نشست هم‌اندیشی فعالان انتخاباتی استان‌های شورای عالی سیاست‌گذاری که صبح امروز در تالار نیایش سعادت آباد در حال برگزاری است، گفت: خداوند کمک کرد تا دل‌های شما به هم نزدیک شود و وعده خدا است که اگر دل‌های مومنان به هم نزدیک شود، به نتیجه برسد.

وی افزود: در سوره رعد و سوره انفال یک آیه تکرار شده است که خداوند می‌فرماید با اینکه بشر را با عزت آفریده شده است اما عزت را در دست تو قرار دارد و هر جا با هم حرکت کرده باشند، به نتیجه رسیده است.

دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: حالا یک بار حرکت علیه یک نظام ظالم بود و یک بار علیه منافقان که از داعش بدتر بود و خدا نمی‌گوید مسلمان باشد و می‌گوید هر قومی متحد باشد، به نتیجه می‌رسد.

موسوی تبریزی در ادامه سخنان خود، به اشتباهات و خطاهای دولت گذشته را اشاره کرد و اظهار داشت: این اشتباهات و خطاها فقط مسائل مالی نبود و ارزش‌های ما نیز در این سال‌ها آسیب جدی دید.

وی با یادآوری اینکه اگر ایثار ۹۲ را در ۸۴ داشتیم این اتفاقات نمی‌افتاد، تصریح کرد: عامل اصلی پیروزی آقای روحانی گذشت و ایثار دکتر عارف بود.

منبع: ایلنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.