رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور پنج تیم از واحدهای ارومیه، سلماس، خوی، سما ارومیه و پیرانشهر به مدت سه روز در شهرستان پیرانشهر برگزار شد.
محمود پوریوسف با اعلام اینکه تیمهای سما ارومیه، خوی، پیرانشهر و سلماس در این دوره مسابقات به ترتیب به عنوان دوم تا پنجم رقابت ها دست یافتند، افزود: رقابت های والیبال بین واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت شهدای بمباران هوایی 17 اسفندماه سال 1363 پیرانشهر برگزار شد.
وی ادامه داد: برترین بازیکن های این دوره از مسابقات در قالب تیم منتخب دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به مسابقات والیبال قهرمانی کشوری اعزام می شوند.
وی هدف اصلی از برگزاری مسابقات ورزشی را شناسایی استعداهای دانشجویان در رشته های مختلف ورزشی و همچنین ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی و همگانی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.
به گزارش ایرنا دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی سه هزار و 19 عضو هیات علمی و بیش از 40 هزار دانشجو دارد؛ طی سال جاری تعداد رشته های این دانشگاه در مقطع دکترا به 21 رشته افزایش یافته است.
دانشگاه آزاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال 1361 شمسی آغاز به کار کرد.
3214/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.