به گزارش ایرنا مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در این همایش گفت: در حال حاضر 35 مرکز نیکوکاری در استان از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) حمایت می کند.
عزیر سهندی افزود: از ابتدای سال جاری ١٤میلیارد ریال از طریق مراکز نیکوکاری استان برای تحت پوشش قرار دادن نیازمندان جمع آوری شده است.
وی با تقدیر از خیران وحامیان مراکز نیکوکاری در سطح استان گفت: برخی ایتام به دلیل عنوان یتیمی از بسیاری از حقوق خود دور مانده اند و استعداد آنان شکوفا نمی شود درصورتی که حمایت حامیان و خیران، روند شکوفایی استعدادهای این مددجویان را تسهیل می کند.
وی با بیان اینکه باید ایتام را به مانند فرزندان خود بدانیم و آنها را بر سر سفره های خود بنشانیم، افزود: آرامش خانواده در گرو کمک به ایتام است و باید قدردان حمایت حامیان و خیران بود.
وی ضمن دعوت مردم برای شرکت در جشن نیکوکاری، گفت: در آستانه سال نو، مردم نوع‌دوست آذربایجان غربی با شرکت در جشن نیکوکاری به ١١ هزار و ٦٠ کودک نیازمندان کمک کنند تا بخشی از مشکلات اقتصادی از دوش آنها برداشته شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سلماس نیز در این همایش گفت: 212 مورد طرح اشتغال با اعتبار 3میلیارد و 600 میلیون تومان در طول 11ماهه سال جاری راه اندازی شده که با اجرای این طرح ها 209 خانوار از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده اند.
مهدی خضرلو با اشاره به رشد قابل توجه جذب مشارکت های مردمی برای کمک به نیازمندان شهر، خاطرنشان کرد: در طول 11ماهه 96 بیش از 5میلیارد ریال از محل صندوق های صدقات شهرستان جمع آوری شده که نشانگر رشد 22 درصدی نسبت به مدت مشابه95 است.
مدیر کمیته امداد سلماس در پایان با اشاره به در پیش بودن جشن نیکوکاری درآستانه نوروز گفت: 10 پایگاه ثابت و سیار نیز در سطح شهرستان از 16 تا 18 اسفند برای دریافت کمک های مردم نوعدوست سلماس برای کمک به نیازمندان آماده است.
به گزارش ایرنا در پایان این مراسم از خیران مراکز نیکوکاری شهرستان سلماس تجلیل به عمل آمد.
7156/ 7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.