علیرضا رادفر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود انتشار برخی فراخوان ها برای ایجاد ناآرامی در روزهای گذشته، آرامش استان در سایه همدلی و همراهی مردم به هم نخورد.
به گفته وی در سایه تدابیر و تمهیدات شورای تامین استان برخی تحرک های جزعی نیز مدیریت شد و در زمان حاضر اوضاع به صورت کامل تحت کنترل است.
وی افزود: مردم فهیم این استان حساسیت موضوع و هدایت ناآرامی ها از سوی معاندان نظام را به خوبی متوجه شدند و مسیر خود را از افراد فرصت طلب جدا کردند.
به گزارش ایرنا فراخوان‌های مشکوک برای تجمع اعتراضی که با موج‌سواری بر برخی نارضایتی‌ها از مسایل اقتصادی طی یک هفته گذشته از سوی عوامل خارجی سازماندهی می ‌شد، در مواجهه با ' نه ملی'‌ از روز گذشته فروکش کرده است.
سخنان رئیس جمهوری و اعلام اینکه طبق قانون اساسی تجمع اعتراضی حق همه ایرانیان است، تیر خلاصی به قلب چرکین دشمنان ملت بود و رفتار مسئولان سیاسی در برخی از شهرهای کشور نیز نشان داد که آستانه تحمل کارگزاران نظام بالاست و در شرایطی که اموال عمومی و نظم و آرامش جامعه از سوی معترضان هدف قرار نگیرد، کسی متعرض آنان نخواهد شد.
پس از اعلام موضع صریح رئیس جمهوری و دیگر مسئولان نظام در قبال تجمع ها و آگاهی بخشی به مردم توسط مسئولان کشوری و استانی و نیز اطلاع رسانی لازم از نیت های شوم دشمنان داخلی و خارجی، وضعیت به سمت فروکش شدن و آرامش رفت.
استان مرزی آذربایجان غربی با برخورداری از سه میلیون و 265 هزار نفر جمعیت به رنگین کمان اقوام و ادیان الهی شهرت دارد و در وقایع اخیر در سایه تدابیر شورای تامین و مشارکت های مردمی از مناطق آرام کشور به شمار می رفت.
3072/
** خبرنگار: علیرضا فولادی ** انتشار:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.