عضو تیم ملی وزنه برداری گفت: مسئولان آذربایجان غربی تنها به رشته والیبال توجه دارند.

علی میری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: موفقیت و ادامه فعالیت در رشته‌های انفرادی همانند وزنه‌برداری کار دشواری بوده و نیاز به حمایت‌های مسئولان در این رشته بیشتر از سایر رشته‌ها است.

وی در خصوص اهداف ورزشی خود دررشته وزنه برداری خاطر نشان کرد: هدف نهایی من در وزنه برداری به دست آوردن مدال طلای المپیک و جهانی و هچنین شکستن رکورد جهانی است و با توجه به رکوردهایی که در تمرینات به ثبت رسانده‌ام امیدوارم که روی جایگاه قرار گرفته و مدال برای کشورم کسب کنم.

میری افزود: در مسیر سخت و پر از استرس قهرمانی والدین و مربی من "بابک مرادزاده" که همیشه در کنار من بوده و مرا تشویق می‌کنند، نقش به سزایی دارند و الگوی اخلاقی من"علی حسینی" و الگوی ورزشی ام"سهراب مرادی" است.

وی در خصوص عدم توجه های مسئولین ورزشی استان به ورزش های به غیر از والیبال تصریح کرد: هیچ شکی در این وجود ندارد که والیبال به عنوان رشته اول ورزشی در استان و عشق مردم ارومیه بوده و باید مورد حمایت قرار بگیرد اما در این میان باید از سایر رشته‌ها و ورزشکاران آن ها هم حمایت صورت بگیرد چون علایق مختلفی در یک شهر و استان وجود داشته و هر موفقیتی در هر رشته‌ای باز هم متعلق به مردم آن شهر و مسئولان است.

میری ادامه داد: نیازمند کمک معنوی و مادی مسئولین استان همچون استاندار آذربایجان غربی در بهبود وضعیت وزنه برداری استان هستیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.