به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی،مراسم گرامیداشت نود و چهارمین سالگرد تاسیس حمهوری ترکیه در حضور سرکنسول این کشور در ارومیه و برخی مقامات استانی آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مراسم متن پیام محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت گرامیداشت نود و چهارمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه قرائت شد که متن آن به شرح زیر است:

جناب آقای عثمان پشمن
سرکنسول محترم جمهوری ترکیه در ارومیه
با اهداء سلام و تحیّت
فرصت را مغتنم شمرده، مناسبت نود و چهارمین سالگرد تأسیس جمهوری ترکیه را به جنابعالی، همکاران و خانواده های محترم اعضای سرکنسولگری تبریک عرض نموده و برای ملّت و دولت کشور همسایه، مسلمان و دوست ترکیه موفقیّت، پیشرفت و سربلندی آرزو دارم.
امیدوارم چشم انداز امیدوارکننده ای که در سایه اهتمام مجدانه روسای محترم جمهور دو کشور و سایر دولتمردان در جهت ارتقاء مناسبات و همکاری های مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه گشوده شده است بیش از پیش در جهت تحکیم مبانی دوستی و حفظ مصالح و منافع دو کشور گسترش یابد.
استانداری علاقمند است موقعیت مرزی آذربایجان غربی را فرصت تلقی و در راستای تحقق توافقات و توسعه همکاری ها بخصوص در زمینه تأمین امنیت پایدار مرزها، ساماندهی و رونق مبادی ورودی - خروجی و همچنین تبادلات اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با استان های ترکیه، از تمام ظرفیت سازمان های دولتی و بخش خصوصی طرفین استفاده مطلوب بعمل آید.
محمدمهدی شهریاری
استاندار آذربایجان غربی
جمهوری اسلامی ایران

 

46


انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 777838
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.