همایش پاکسازی زباله های سطح شهر و قلعه تاریخی قابان ماکو برگزار شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی هفتمین دوره همایش پاکسازی زباله های سطح شهر و محوطه کوه قیه در ماکو با حضور دوستداران محیط زیست برگزار شد.

عزیز برگ نیی مدیر انجمن دوستداران محیط زیست ماکو در این همایش با بیان اینکه نریختن زباله باید به یک فرهنگ تبدیل شود گفت:تشویق مردم به تولید زباله کم و فرهنگ سازی نریختن زباله در زمین و فضاهای سبز از اهداف این انجمن در برگزاری این همایش است.

رئیس شورای شهر ماکو با تاکید بر اینکه مردم باید درک کنند که این شهر متعلق به خودشان است عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی در عمران شهر و دستیابی به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت تنها هدف شورای شهر در دوره ششم، است.

وی بر لزوم همکاری مردم با شهرداری و شوراهای ماکو تاکید کرد و گفت: در صورت عدم همکاری مردم با شهرداری، به هیچ وجه شهری در شان مردم این شهر نخواهیم داشت.

برگ نیی در ادامه از مردم برای عضویت و همکاری در چنین انجمنهای مردمی تشکر کرد و تصریح کرد: مردم اگر دست به دست هم دهند هیچ گره‌ای نیست که باز نشود.

وی در تشریح برنامه های این انجمن در احیاء و تثبیت جنگل های شمالی شهر ماکو، عنوان کرد: امروزه کمبود درخت و قطع بی رویه آن در دنیا تبدیل به یک معضل شده و ما نیز بر خلاف آن در برنامه های انجمن ترویج فرهنگ درخت کاری را داریم که در آینده نزدیک شاهد این کار بزرگ فرهنگی خواهیم بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.