** آغاز مرحله دوم تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان
مرحله دوم سی و دومین دور تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در سطح یک و 2 (نیمه- حرفه ای) امروز /دوشنبه/ 17 مهر با حضور 200 رکابزن از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی آغاز شد و دوچرخه سواران رقابت خود را از از مقابل استانداری آذربایجان غربی شروع کردند.

** بازسازی 60 بنای تاریخی در آذربایجان غربی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: 60 بنای تاریخی مربوط به عصر صفویه و قاجاریه در استان بازسازی و مرمت می شود.

** 105 هزار تن سیب امسال در سلماس تولید می شود
مدیر جهاد کشاورزی سلماس گفت: این شهرستان با حدود 6 هزار و 500 هکتار باغ سیب بارور یکی از قطب های مهم تولید این محصول در آذربایجان غربی است و پیش بینی می شود 105 هزار تن سیب امسال در این شهرستان تولید شود.

** کشف 6 پرونده میلیاردی قاچاق ارز در 6 هفته گذشته در آذربایجان غربی
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به بررسی 12 پرونده قاچاق ارز از ابتدای سال در شعبات مختلف این اداره کل در استان گفت: با تشدید اقدامات مبارزه ای در 6 هفته گذشته 6 پرونده قاچاق ارز در استان کشف و جرایم مربوط به آن صادر شده است.

** نیروی انتظامی از ارکان امنیت مثال زدنی آذربایجان غربی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: فعالیت مناسب و مداوم نیروی انتظامی، رکن اساسی ایجاد امنیتی پایدار در کشور و استان است که باید قدردان زحمات این افراد باشیم.

** انجام 8 هزار بازرسی صنفی در سال جاری در مهاباد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: بیش از 8هزار و 700 بازرسی در 6 ماهه نخست امسال از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است.
8135/ 2093
**خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.