سیدمحمود نوابی روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح های تولیدی در آذربایجان غربی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، افزود: نگاه دولت، نگاه حمایتی از صنایع و بخش تولید در کشور است و با همه توان در این راستا حرکت می کند.
وی اضافه کرد: در هفته دولت سال جاری 464 طرح صنعتی و تولیدی با هزینه 9 هزار میلیارد ریالی افتتاح می شود که نشان از توجه دولت تدبیر و امید به بخش صنعت است.
وی ادامه داد: این واحدها اشتغال زایی 17 هزار نفری را به همراه دارد که رقم قابل توجهی است.
وی اضافه کرد: توقف تورم و ایجاد ثبات اقتصادی در کشور فرصت بزرگی برای بخش تولید به شمار می رود که در کنار ایجاد رشد مثبت اقتصادی امری مهم و اساسی در راستای توسعه روزافزون کشور است.
معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت با اشاره به وجود سه میلیون بیکار در کشور گفت: باید از سرمایه گذار و کار آفرینی حمایت لازم و کافی صورت گیرد زیرا دولت به تنهایی توانایی مهار این بیماری را ندارد.
وی با تاکید بر تامین زمینه تبلیغات تولیدکنندگان با هدف شناساندن ظرفیت های تولید داخل اظهار کرد: فراهم کردن زمینه تبلیغات محصولات تولیدی در استان های مختلف به ویژه آذربایجان غربی ضرورتی برای رشد تولید و رونق فضای کسب و کار به شمار می رود و باید برای انجام این امر به تولید کنندگان تخفیف نیز داده شود.
به گزارش ایرنا در این آیین واحدهای تولیدی آنیل طب آذران، صنایع غذایی تالیا فخر آذربایجان، بخشی از خط تولید تراکتورسازی ارومیه، کیمیاگر پودر صدف، نادرمالک و شرکت قند جلال اوغلو آذربایجان افتتاح شد.
8135 / 2093 **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.