رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مردمی برگزار شدن مناسبت هااست.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمدرضا بابازاده در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد انقلابی برگزار شد بااشاره به دغدغه اصلی امام راحل برای حضور گسترده مردم در مراسمات ملی و مذهبی کشور  افزود: با فرمان حکیمانه حضرت امام خمینی این نهاد در 12 مرداد 59 تاسیس شدکه رویکرد اصلی آن در طول سال، برگزاری مردمی تمام مناسبت ها با حضور آحاد مردم است.

وی با اشاره به فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: سیاست گذاری، برنامه ریزی، ساماندهی و نظارت راهبردی براجرای مناسبت های ملی ،مذهبی، سیاسی و انقلابی بخشی از فعالیت های این نهاد است.

بابازاده به اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: ایجاد بستر مناسب جهت تنظیم شعائر و ایام الله ها، تعمیق باورها و ارزش های لازم فرهنگ انقلاب، افزایش انگیزه مشارکت مردمی در مراسمات، زنده نگه داشتن و نکوداشت مناسبت های انقلاب به منظور تجدید میثاق با ارمان های حضرت امام و اسلام تقویت و تحکیم ارزش های نظام اسلامی از اهداف این نهاد انقلابی در راستای برگزاری هرچه پرشورتر مناسبت های ملی و سیاسی مذهبی کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: اتخاذ تدبیر و سیاست و خط مشی در برگزاری مناسبت ها، ایجاد هماهنگی و جلب مشارکت های نهاد ها و دستگاه های اجرایی موثر فرهنگی ، ساماندهی و مدیریت برگزاری برنامه هاو نظارت بر ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی همکاری کننده با این نهاد از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی با بیان اینکه 20 دستگاه اجرایی باعضویت در این نهاد اسلامی در برگزاری مناسبت های کشور همکاری می کنند تصریح کرد: امسال 30 برنامه در سطح شهر ارومیه، مساجد،حسینیه ها و هیات مذهبی و 100 برنامه نیز در شهرستان ها به مناسبت گرامیداشت 14 خرداد برپا شده که مشارکت دستگاه های اجرایی و سمن ها در برگزاری مناسبت ها و همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسللامی آذربایجان غربی قابل تحسین است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.