سرهنگ مجید محبعلی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، به مسئولیت پذیری و همکاری و هماهنگی شهروندان بوکانی با پلیس در جهت شناسایی و دستگیری باند سارقان اشاره کرد و افزود: عوامل انتظامی شهرستان با تشیکل تیم های عملیاتی از زبده ترین کارشناسان پلیس آگاهی و پلیس فتا و رصد اخبار و اطلاعات مردمی موفق شدند اعضای یک باند از سارقان را که در زمنیه سرقت طلای کودکان فعالیت می کردند را شناسایی و دستگیر کنند.
وی اضافه کرد: اعضای این باند که زن و شوهر هستند در محلات شهر بوکان با اغفال کودکان کم سن و سال و دور کردن آنان از محل سکونت شان، در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا و جواهر آنها می کردند.
سرهنگ محبعلی با اشاره به اینکه تاکنون اعضای این باند به سه فقره سرقت طلاو جواهر از کودکان اعتراف کرده اند، گفت: موضوع بازجویی از متهمان همچنان در دستورکار پلیس قرار دارد.
فرمانده انتظامی بوکان از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با مسائل این چنینی بی درنگ مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.
وی گفت: مردم همچنین در صورت داشتن هرگونه انتقاد، شکایت و یا تقدیر از عملکرد پلیس با شماره تلفن 197 مجموعه حافظان امنیت را یاری کنند.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.