به گزارش ایرنا، بهروز شریف عصر چهارشنبه در مراسم گشایش ستاد مرکزی انتخابات حجت الاسلام روحانی در مهاباد اظهار کرد: اجماع برای حمایت از روحانی در تمام گروه های اصلاح طلب و گروه های مردمی روز به روز تقویت می شود.
وی افزود: دوران اصلاحات بهترین دوران اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بود و سال 92 شمسی نیز مردم بار دیگر مسیر موفقیت و پیشرفت کشور را با انتخاب دکتر روحانی رقم زدند.
شریف بیان کرد: دولت تدبیر و امید دولتی پایبند به اخلاق بوده که در تمام حوزه ها و به بهترین شکل تلاش کرده و موفق بوده است و بر همین اساس حمایت از چنین فردی ضروری است.
وی افزود: هیچ سهم خواهی نیز از دولت دکتر روحانی نخواهیم داشت و وظیفه خود را انجام می دهیم اما رعایت همه جانبه عدالت در سطح کلان، مطالبه اقدام مختلف از رئیس جمهوری است.
شریف همچنین با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم تا مسیر عقب گرد و بازگشت به گذشته داشته باشد، گفت: با انتخاب دکتر روحانی مسیر پیشرفت و رشد ایران اسلامی با سرعت بیشتری دنبال می شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، ستاد انتخابات کشور پس از اعلام اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان با صدور اطلاعیه ای اسامی 6 نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده است.
سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، افرادی هستند که صلاحیت آنان مورد تأئید شورای نگهبان قرار گرفت.
3093/ 3072
** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.