سرهنگ رسول موذنی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در تعطیلات نوروزی سال گذشته و امسال تصادف رانندگی منجر به فوت در حوزه استحفاظی این شهرستان رخ نداده و تصادفات جرحی هم نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 20 درصد کاهش داشته است.
وی خاطر نشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان در ایام تعطیلات در مبادی ورودی و خروجی و همچنین داخل شهر بر رفت و آمد وسایط نقلیه نظارت جدی داشت و از هرگونه رانندگی مشکل ساز و خطر آفرین جلوگیری کرد و این امر علت اصلی کاهش تصادف در این شهرستان به شمار می رود.
موذنی همچنین از کاهش 22 درصدی آمار سرقت در تعطیلات نوروزی امسال در حوزه شهرستان نقده خبر داد و یاد آوری کرد: رشد باورهای دینی و آگاهی مردم و همکاری با نیروی انتظامی از عوامل مهم این کاهش جرایم اجتماعی است.
وی ادامه داد: پلیس این آمار مثبت را نتیجه اقدامات اجتماعی، فرهنگی کارشناسان پلیس و توجه هوشمندانه مردم به هشدارهای پلیسی می داند که باعث شده است در حفظ و نگهداری از اموالشان اهتمام بیشتری به خرج دهند.
فرمانده انتظامی نقده گفت: شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی از خدمات انتظامی استفاده کنند.
وی همچنین شماره تلفن 197 و تلفن گویای 88727777 - 021 را معرفی کرد و آن را پل ارتباطی مردم با پلیس جهت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت از عمکرد پلیس دانست.
شهرستان نقده با 125 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
7511/3072 ** خبرنگار: وحید اوراز ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.