شریف عبده روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نخست رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته ۲ کشور در گروه دوم به میزبانی بابل در حال برگزاری است که در نخستین دیدار تیم بسکتبال دیار مهاباد با نتیجه ۶۳ بر ۵۰ مقابل درفت رشت شکست خورد.

وی ادامه داد: در این دیدار تیم بسکتبال دیار مهاباد تا اواخر کوارتر ست سوم از حریف خود جلو بود که نداشتن تجربه در نزد بازیکنان این تیم باعث شد در نهایت نتیجه را واگذار کنند.

وی با بیان اینکه تیم ما از لحاظ فنی از حریف خود برتر بود، اظهار داشت: تیم بسکتبال این شهرستان قبل از اعزام به مسابقات هیچ بازی تدارکاتی انجام نداده بود که این امر موجب ناهماهنگی بازیکنان جوان این تیم شده است.

رییس هیات بسکتبال مهاباد اظهار داشت: هماهنگی بازیکنان در دیدارهای بعدی بهبود خواهد یافت و امیدوار هستیم به مرحله دوم صعود کنیم.

«عبده»، با اشاره به اینکه تیم بسکتبال دیار مهاباد امروز در دومین دیدار خود به مصاف تیم هیات بسکتبال بابل خواهد رفت، بیان کرد: تیم دیار مهاباد در گروه دوم این بازی‌ها با تیم‌های درفک رشت، شهدای بابل و راک شیمی تهران هم‌گروه است.

وی با بیان اینکه سال گذشته مهاباد میزبان مرحله برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته ۲ کشور بود، گفت: امسال هم این شهرستان برای دور برگشت این رقابت‌ها به فدراسیون درخواست میزبانی داده است.

مرحله گروهی رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته ۲ کشور با حضور ۱۷ تیم در قالب یک گروه پنج تیمی و سه گروه چهار در حال برگزاری است.

سال گذشته هم تیم هیات بسکتبال این شهرستان که با تیم‌های اسدآباد همدان، مهتاب قم، افلاک لرستان و طلای سبز رفسنجان هم‌گروه بود با ۲ شکست و یک پیروزی از صعود به دوره دوم بازمانده بود. 

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.