محمدحسن جوادی در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در سالن فرهنگ‌سرای سیمرغ بوکان برگزار شد، افزود: بروز فتنه در سال ۱۳۸۸ و دیگر حوادث آن امنیت سیاسی، افتصادی و فرهنگی کشور را به خطر انداخت و جامعه را دچار اغتشاش و بی‌نظمی کرد.

وی به عوامل شکل‌گیری فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: قدرت‌طلبی، وجود جریان‌های عبری، عربی و غربی از عوامل اصلی در به وجود آمدن فتنه و اغتشاشات بود که با حضور مردم تمامی توطئههای آنها خنثی و نقشه بر آب شد.

وی افزود: کسانی که در سال ۸۸ پایتخت ایران را در فتنه فرو بردند همان کسانی بودند که شعار مدنیت و دمکراسی سر می‌دادند اما به یک‌باره تبدیل به افرادی شورشی و فتنه‌گر شدند زیرا این افراد نتوانستند در مبارزه با نفس خود پیروز باشند.

وی یکی دیگر عوامل این فتنه را بسته شدن راه‌های توسعه‌طلبی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در ایران عنوان کرد و افزود: اقتدار مسلمانان در جهان با وجود جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته است و این امر باعث نگرانی آنها شده است.

«جوادی»، با بیان اینکه غربی‌ها برای اجرای برنامه‌های خود میلیاردی هزینه می‌کنند تا بتوانند نقشه‌های خود را اجرایی کنند اظهار داشت: آنها که وجود انقلاب اسلامی در منطقه را عامل اصلی دستیابی به اهداف شوم خود می‌بینند با تمام توام توان سعی دارند از راه های مختلف که یکی از آنها برپا کردن فتنه و آشوب در داخل کشور است به نظام ما ضربه وارد سازند.

مسوول بسیج اساتید آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به نقش مردم کردستان در انقلاب اسلامی عنوان کرد: مردم این خطه در طول انقلاب، خدمات ارزشمندی را در راه انقلاب انجام دادند و همواره با حضور همیشگی در صحنه های مختلف وفاداری خود را به میهن و انقلاب به اثبات رساندند.

جوادی ادامه داد: انقلاب در کنار همه پیشرفت‌ها و خدمات کاستی‌هایی نیز در آن وجود داشته است که تنها راه برون رفت از آن وحدت و همدلی میان مردم مسوولان است.

سرپرست فرماندار بوکان نیز در این مراسم با گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: همه باید افتخار کنیم که دارای ملتی هستیم که در هر شرایط پای انقلاب و آرمان‌های انقلاب ایستاده و با تمام وجود از ان دفاع می‌کنند.

لقمان خسروپور افزود؛ مردم ما بهترین مردم دنیا هستند و ما به عنوان مسوول باید تمام توان خود را برای رفع مشکلات آنها و تنگناهای جامعه بکار گیریم.

وی از مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف به عنوان اقتدار نظام اسلامی یاد کرد و افزود: هر موقع نظام به مردم نیاز داشته در صحنه حاضر شده و از ارزش‌های انقلاب و نظام حراست کردند.

روز نهم دی سال ۱۳۸۸ مردم ایران اسلامی در مقابله با فتنه انگیزی و توطئه های دشمنان، پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، در دفاع از حریم انقلاب و ولایت، به خیابان ها آمده و شکوه بصیرت و حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند.  

نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از ۹ تا ۱۹ دیماه دهه بصیرت نامگذاری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.