حجت الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه با تاکید بر اینکه راهپیمایی امسال با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست، افزود: این آیین عظمت امام حسین(ع) را به رخ جهانیان می‌کشد.

وی بیان کرد: تمام  اقشار و آزادیخواهان برای اعلام حمایت و همبستگی با امام حسین(ع) در این مراسم عظیم حضور می‌یابند و این امر نشانه ماندگاری قیام عاشوراست.
وی با اشاره به اهیمت برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی، اظهار داشت: باید نسبت به برگزاری مراسم عزاداری اربعین در مساجد و هیات‌ها اهتمام ویژه داشته باشیم.
امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه در کشور با دنیا بر اساس دستورات قرآن و اهل‌بیت(ع) تعامل می‌کند، گفت: امامان و رهبران دینی ما بر اساس آیات و دستورات بزرگان دینی رفتار کرده‌اند و تمام موارد و قوانین شفاف و روشن است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی اضافه کرد: باید با تبعیت از فرامین رهبری در مسیر حق و حقیقت قدم برداشت و نباید دلباخته آمریکا و اقدامات نادرست آنان شد و افرادی که دنبال این کار هستند در آخرت نیز با همان مستکبران محشور خواهند شد.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی و با حضور پرشور مردم و مسوولان در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
در حاشیه نماز جمعه این هفته میز خدمت دادگستری آذربایجان‌غربی پاسخگوی سوالات نمازگزاران بود.
۹‪۹۱۸/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.