محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در جلسه شورای سیاست‌گذاری بنیاد فرهنگ، ادب و هنر آذربایجان‌غربی افزود: این امر از طریق وزارت ارشاد و با همکاری این نهاد فرهنگی مورد پیگیری قرار می‌گیرد تا زمینه اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از این طریق فراهم شود.

وی با تاکید بر اهتمام ویژه مدیریت ارشد آذربایجان‌غربی برای حل مشکلات زیرساختی بنیاد فرهنگ، ادب و هنر استان اضافه کرد: راه‌اندازی مکان دائمی برای استقرار این بنیاد با استفاده از ظرفیت‌های میراث فرهنگی و همچنین حل مشکل کارکنان این بنیاد از جمله مهمترین بخش هایی است که با اهتمام ویژه حل می‌شود.

وی بر همکاری استانداری آذربایجان‌غربی برای اجرای آیین‌های بزرگداشت مشاهیر استان تاکید کرد و ادامه داد: می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق در راستای برگزاری همزمان این آیین‌ها تلاش کرد که در این صورت مشکلات بودجه‌ای نیز قابل رفع خواهد بود.

استاندار آذربایجان‌غربی غنای فرهنگی را سرمایه عظیم ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: ایران به فرهنگ دنیا کمک کرده و ثروت فرهنگی ایران بیش از اندازه است که باید از این ثروت به صورت روزافزون بهره ببریم.

شهریاری با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید برای استفاده از این ثروت بی‌نهایت فرهنگی، گفت: دولت یازدهم و دوازدهم به دنبال غنای فرهنگ‌ها و زبان‌ها بوده و تقویت فرهنگ، هنر، موسیقی و زبان را با تمهیدات مختلف در دستور کار قرار داده است.

در این جلسه اعضای حاضر و اندیشمندان حوزه فرهنگ، ادب و هنر آذربایجان‌غربی پیشنهادهای خود را برای ارتقای جایگاه بنیاد فرهنگ، ادب و هنر استان مطرح کردند.

۲۰۹۳/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.