امام جمعه میاندوآب گفت:دشمنان به دنبال تضعیف حضور مردم در انتخابات هستند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب باتاکید براینکه 40 سال است روسای جمهور آمریکا در آرزوی تسلیم شدن مردم و نابودی حکومت ایران مانده اند افزود:  امسال هم که سال انتخابات است با استفاده از امپراتوری رسانه ای خود و همراهی رسانه های معاند خارجی و داخلی تلاش می کنند مردم را از حضور در پای صندوق های رای دلسرد کنند.
حجت الاسلام حسن زاده گفت:اولین انتخابات در آغاز دهه پنجم انقلاب و بعد از بیانیه گام دوم انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ترکیب نمایندگان مجلس یازدهم باید اهل مقاومت و محور اتحاد باشند.
خطیب نماز جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه این شهرستان بیش از 6 یا 7 ماه است که مسئول شورای نگهبان ندارد ، گفت: از مسئولان کشوری و استانی شورای نگهبان به شدت گله مندیم، اینکه بعد از گذشت 7 ماه برای این شهرستان مسئول شورای نگهبان تعیین نشده است.
امام جمعه میاندوآب به آمار احسان و خیراتی که در سطح شهرستان و کشور انجام شده است هم اشاره کرد و گفت: بر خلاف ادعاهایی که مطرح می شود گرانی ها در نیت خیران تاثیری نداشته و آمار نشان می دهد در همین شهرستان میاندوآب هم خیران چند برابر بیشتر از سالهای گذشته خیرات می کنند.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به نزدیکی ایام اعزام حجاج به سرزمین وحی گفت: نزدیک به 200 نفر از میاندوآب عازم سفر حج هستند.
وی در خصوص هم راستا شدن با شعار سال تصریح کرد: حجاج بهتر است درراستای شعار سال از خرید سوغات از خارج کشور خودداری کنند چرا که اکثر کالاهایی مورد نیاز در داخل کشور هم ارزان تر و هم باکیفیت تر در دسترس هستند و می توانید از فروشگاههای داخل کشور تهیه نمایند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.