مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از 3000 کیلومتراز متصرفات حاشیه رودخانه ها و مسیل های استان آزاد سازی شده است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی کیومرث دانشجو در حلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم افزود: در بارشهای اول سال با مدیریت خوب استانداری و شورای مدیریت بحران وهمکاری تمامی دستگاهها ، ارگانهای اجرایی و نظامی در مدت 10 روز بیش از 74 کیلومتراز رودخانه ها و مسیل ها لایروبی انجام گرفت که در کنترل سیلاب ها و جلوگیری از وقوع بحران تاثیربسزایی داشت.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 3028 کیلومتراز متصرفات حاشیه رودخانه ها و مسیل های استان آزاد سازی شده است افزود: در سال 97 بیش از 60 کیلومتر به میزان 131 هکتار از مجموع تصرفات انجام گرفته در محدوده حریم رودخانه ها آزاد سازی شده است.
حاتمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی نیز دراین جلسه با اشاره به مصوبات جلسات گذشته شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در خصوص آزادسازی تصرفات غیرقانونی در حریم و بستر رودخانه های استان گفت: باید با استفاده از در شرایط کنونی که افکار عمومی در ارتباط با سیلاب های اخیر و عوامل بحران ساز درگیر بوده و آمادگی لازم در جامعه ایجاد شده با استفاده از مشارکت عمومی و اقدام به موقع دستگاههای مسئول درشناسایی حدود حریم و بستر رودخانه ها و آزادسازی تصرفات غیرقانونی تسریع گردد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.