به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل یک باب مدرسه 6 کلاسه مشارکتی خیرسازدر روستای اوچ تپه، یک واحد مرکز اقامتی مدت میان مدت ترک اعتیاد، آسفالت معابر روستایی و هفت باب مسکن مددجویی بهزیستی است.
مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز میاندوآب در این مراسم گفت: مدرسه 6 کلاسه خیرساز شهید دولت خواه در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع که از سوی اهالی اهدا شده، احداث شده است.
محمد نژادمحمد زیربنای این مدرسه را 344 مترمربع اعلام کرد و افزود: در مجموع برای ساخت این مدرسه 11 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده که 2 میلیارد و 500 میلیون ریال آن سهم خیران و مابقی نیز توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی تامین شده است.
آسفالت معابر روستای گوگ تپه از توابع این شهرستان نیز به همین مناسبت به بهره برداری رسید.
دهیار روستای گوگ تپه گفت: این پروژه در مجموع 20 هزار مترمربع است که هفت هزار و 258 مترمربع آسفالت ریزی سهم دهیاری، هفت هزار و 742 مترمربع آسفالت ریزی سهم بنیاد مسکن و پنج هزار مترمربع آسفالت ریزی سهم دهیاری است که از سوی استانداری تامین شده است.
سجاد کریمی افزود: برای اجرای این طرح 6 میلیارد و 230 میلیون ریال هزینه شده است.
به مناسبت دهه مبارک فجر بهره برداری از مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد این شهرستان نیز آغاز شد.
رییس اداره بهزیستی میاندوآب در آیین بهره برداری از این مرکز گفت: این مرکز توسط بخش خصوصی و با هزینه یک هزار و 300 میلیون ریال و با ظرفیت 60 نفر راه اندازی شده است.
علی کریمی با بیان اینکه برای مبارزه با مواد مخدر و تبعات خانمان سوز آن نیاز به تلاش بیشتری است افزود: هر چند اقدامات بسیار خوبی در امر مبارزه با مواد مخدر انجام گرفته است اما تاکنون این اقدامات جنبه دفاعی داشته است.
رییس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: کارشناسان 22 آسیب را شناسایی کرده اند که 6 مورد از آنها برای کشور تهدید جدی به شمار می روند که اولین آنها اعتیاد است و به همین دلیل باید از لاک دفاعی خارج شده و به صورت تهاجمی با آن مقابله کرد.
به همیم مناسبت هفت باب مسکن مددجویی بهزیستی نیز به تحویل مددجویان نیازمند این اداره شد.
رییس اداره بهزیستی میاندوآب اظهار اشت: این مساکن در نقاط شهری و روستایی احداث شده و هر کدام به طور متوسط دارای 70 مترمربع زیربنا است.
کریمی افزود: در مجموع برای ساخت این مساکن بالغ بر سه میلیارد و 450 میلیون ریال هزینه شده است که یک ملیارد و 450 میلیون ریال آن از محل منابع بهزیستی به صورت بلاعوض است.
وی بیان کرد: موضوع مسکن از سال 1385 در دستور کار بهزیستی قرار گرفته که تاکنون 256 باب در میاندوآب احداث و تحویل مددجویان شده است.
کریمی اظهار داشت: 31 واحد نیز هم اکنون در حال احداث است که 10 واحد از آنها متعلق به خانواده های دارای 2 معلول است.
کریمی گفت: در سطح شهر بابت ساخت مسکن برای خانواده های 2 معلول 300 میلیارد ریال و در سطح روستاها 20 میلیارد ریال از سوی بهزیستی اختصاص می یابد.
وی افزود: هم اکنون 155 مددجوی تحت پوشش بهزیستی در نوبت احداث مسکن هستند که امیدواریم با حمایت مسوولان و کمک خیران این مهم نیز اجرایی شده و این مشکل مددجویان برطرف شود.
به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مبارک فجر 85 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح میاندوآب با 957 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد. 
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود. 
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.